Lietošanas noteikumi
Vēloties nodrošināt klientam saprotamu un ērtu iepirkšanās pieredzi, SIA KOLDAK, vienotais Reģ.Nr.52103060351 (turpmāk – Pārdevējs), lūdz klientu iepazīties un akceptēt zemāk izklāstītos www.pirktzaluzijas.lv lietošanas un preču iegādes noteikumus.
1. Lietošanas noteikumi nosaka tīmekļa vietnes pirktzaluzijas.lv lietošanas kārtību un tiesiskās attiecības starp www.pirktzaluzijas.lv pārvaldītāju (Pārdevēju) un lietotāju (Klients)
2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt jebkuru publicēto informāciju pirktzaluzijas.lv, ieskaitot – lietošanas noteikumus, preču aprakstus, cenas, piedāvājumus un piegādes nosacījumus. Izmaiņas stājas spēkā ar publicēšanas brīdi www.pirktzaluzijas.lv.
3. Pārdevēja tīmekļa vietnē pirktzaluzijas.lv ievadītās informācijas (tostarp fizisko/juridisko personu datu) apstrādes mērķis ir tajā norādīto pakalpojumu sniegšana un palīdzības sniegšana www.pirktzaluzijas.lv lietošanas laikā.
4. Veikt pirkumus tiešsaistē pirktzaluzijas.lv ir tiesības fiziskām personām, kas sasniegušas vismaz 16 gadu vecumu, un juridiskām personām.
5. Veicot pirkumu tiešsaistē pirktzaluzijas.lv, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (turpmāk – PTAL) 10.pantu, starp Pircēju un Pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
- Distances līgums stājas spēkā ar brīdi, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu, izmantojot distances saziņas līdzekļus un ir saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par veikto pasūtījumu, izmantojot distances saziņas līdzekļus. Līgums ir spēkā līdz tā izpildei – pasūtījuma nodošanai pircējam. Distances līgums attiecas uz pirkumiem, kuri veikti izmantojot tiešsaisti pirktzaluzijas.lv.
- Distances līguma un atteikuma tiesību noteikumi un atteikuma veidlapa.
6. Noformēt pasūtījumus iespējams patstāvīgi pirktzaluzijas.lv, e-pastā – shop@pirktzaluijas.lv, zvanot +371 29999110 vai čatā.
7. Cenas vietnē pirktzaluzijas.lv norādītas ar PVN, neiekļaujot preču piegādes izmaksas.
8. Atsevišķām precēm tiek norādītas sākotnējās cenas, un velāk, pasūtījuma noformēšanās laikā, tie var mainīties atkarībā no izvelētām prēces parametriem (izmērs, krāsa, papildu komplektācija un t.t.).
10. Pasūtījumu var noformēt nereģistrēti lietotāji. Noformēšanas procesā nepieciešams norādīt e-pasta adresi un telefona Nr., lai klientu varētu informēt par pasūtījuma procesu, nosūtīt rēķinu/pavadzīmi un citu dokumentāciju. Noteikumi par datu apstrādi un privātuma politiku šeit.
11. Gadījumā, ja pasūtītā prece nav pieejama, Pārdevējs par to informē klientu, izmantojot distances saziņas līdzekļus, un, ja iespējams, piedāvā alternatīvu preci.
12. Noformējot pasūtījumu, var izvēlēties kādu no maksājuma veidiem: norēķinu karte, internetbanks vai pārskaitījums.
13. Iespējami gadījumi, kad pasūtījums var tikt piegādāts dalīti, par ko atsevišķi pircējs tiks informēts.
14. Pirms preces lietošanas uzsākšanas, lūdzam rūpīgi iepazīties ar lietošanas instrukciju un lietot preci tikai saskaņā ar ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem. Gadījumā, ja instrukcija iztrūkst, lūdzam sazināties ar mums e-pastā – shop@pirktzaluijas.lv, zvanot +371 29999110 vai čatā.
16. Garantijas servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar PTAL normām. Lai saņemtu garantijas servisa pakalpojumu, lūdzam ievērot ražotāja un pārdevēja garantijas noteikumus.
17. PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiska persona.
18. Klientu informēšanai par papildus labumiem un akcijām tiek izmantoti – informatīvie un uznirstošie baneri vietnē. Saskaņā ar saņēmēja piekrišanu: e-pasts, SMS un citi informatīvie kanāli.
19. Pie preces iespējams atstāt atsauksmi un apskatīt atsauksmes un vērtējumus par preci, kurus atstājuši citi klienti. Atsauksmi par preci var atstāt nereģistrēti lietotāji. Nosūtot atsauksmi, klients piekrīt, ka atsauksme tiks publiskota pie preces. Lūdzu ņemt vērā, ka rupjas, nepatiesas, aizskarošas atsauksmes netiks publicētas.
20. Pārdevējs saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai normatīvajos aktos noteiktajā apjomā.
21. pirktzaluzijas.lv patur tiesības neizpildīt un anulēt pircēja pasūtījumu, ja nav iespējams sazināties ar klientu pa norādīto telefona numuru vai e-pastu.
22. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība:
- Sūdzības un pretenzijas saistībā ar preču kvalitāti, piegādi, servisu un apkalpošanu lūdzam iesniegt nosūtot elektroniski uz e-pastu: shop@pirktzaluzijas.lv.
- Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas un atbilde tiks nosūtīta uz norādīto saziņas adresi.
- Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās strīdu risināšanas iespējas.
- Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
– Informācija par strīdu risināšanas procesu
– Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi
– Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra.
23. Gadījumos, ja esat pamanījis kļūdu vai neprecizitāti preces aprakstā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: shop@pirktzaluzijas.lv.
24. Gadījumos, ja vēlaties atstāt atsauksmi, sūdzību ieteikumu veikala vadībai, lūdzam sazināties ar mums shop@pirktzaluzijas.lv.